Terminy
Termin rozpoczęcia: 2010-05-13Miejsce konferencji
Nazwa obiektu: Hotel BluesOpis:
Cykl szkoleniowy „Prognozowanie i Zarządzanie Popytem” obejmuje najważniejsze zagadnienia dotyczące prognozowania w przedsiębiorstwie – jako części zintegrowanego systemu planistycznego w łańcuchu dostaw. Poruszane tematy omawiają zasady prawidłowego budowania prognoz i zarządzania prognozą. Ze względu na znaczny rozmiar materiału, cykl składa się z dwu szkoleń: części pierwszej „Fundamenty Prognozowania” oraz części drugiej „Zarządzanie Procesem Prognostycznym”.
Szkolenie „Zarządzanie Procesem Prognostycznym” ugruntowuje wiedzę i rozwija techniki przedstawione w części pierwszej „Fundamenty Prognozowania” oraz przekazuje wiedzę dedykowaną osobom odpowiedzialnym za zarządzanie procesem prognozowania, dotyczącą projektowania procesu prognostycznego oraz zarządzania nim zgodnie z najlepszymi światowymi praktykami.
Przedstawione są metody wyboru priorytetów w prognozowaniu, tak aby czas i zasoby zaangażowane w prognozowanie były wydajnie wykorzystywane. Prezentowane są najlepsze praktyki w projektowaniu i wdrażaniu efektywnego procesu prognostycznego z uwzględnieniem ról, obowiązków i kompetencji, sposobu pomiaru wyników i ustalania celów, kalendarza, tak aby uczestnicy po szkoleniu gotowi byli do zidentyfikowania obszarów wymagających usprawnień oraz wdrażania ulepszeń w procesie prognostycznym w swojej firmie.
Poruszamy temat doboru właściwych technik prognostycznych w różnych fazach życia produktu oraz zagadnienia związane z korygowaniem prognoz.
Jako uzupełnienie palety technik prognostycznych przedstawione są zaawansowane metody celujące w aktywne zarządzanie popytem (Demand Management), integrację łańcucha dostaw (CPFR®) oraz szczegółowe techniki zarządzania zamiennikami, popytem sporadycznym oraz popytem przetargowym. Metody ilustrowane są przykładami z wdrożeń – studiami przypadków.
Szkolenie jest skierowane do kierowników logistyki, supply chain, marketingu i sprzedaży, analityków sprzedaży oraz wszystkich osób zaangażowanych w firmie w projektowanie, wdrażanie i usprawnianie procesu planowania sprzedaży oraz osób pragnących rozwijać swoje umiejętności prognostyczne.
Więcej na stronie www.mpm24.com