Zawartość tej strony wymaga nowszej wersji programu Adobe Flash Player.

Pobierz odtwarzacz Adobe Flash

Wyszukiwarka ofert konferencyjnych

DiH.pl

Zawartość tej strony wymaga nowszej wersji programu Adobe Flash Player.

Pobierz odtwarzacz Adobe Flash

Konferencje

Konferencje >> pomorskie

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA

Nazwa: PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
Typ konferencji: seminarium
Organizator: BUSINESS STUDIO Artur Sokołowski
Adres: ul. Smolna 40/211; 00-375 Warszawa
Osoba kontaktowa: AGATA BŁASZKIEWICZ
Tematyka: Psychologia,

Terminy

Termin rozpoczęcia: 2009-06-29
Termin zakończenia: 2009-06-30

Miejsce konferencji

Nazwa obiektu: Sala szkoleniowa
Pełny adres: centrum Warszawy
Miasto: Warszawa
Województwo: mazowieckie

Opis:

CELE SZKOLENIA:

Uczestnicy szkolenia poznają sposoby radzenia sobie ze stresem i emocjami. Te bowiem nieodłącznie towarzyszą wszystkim zawodom, w których tworzymy wizerunek naszej firmy.
Przekażemy Państwu wiedzę dotyczącą technik psychomanipulacji stosowanych przez niektórych klientów oraz sposobów radzenia sobie w takich sytuacjach.
W ramach treningu, na podstawie analizy prowadzonych przez uczestników prezentacji, szczegółowo omówione zostaną zagadnienia z zakresu języka ciała oraz interakcji pomiędzy obsługą a klientem.
W trakcie treningu uczestnicy zrozumieją jak wielką rolę odgrywa komunikacja werbalna i niewerbalna.

UCZESTNICY:

Osoby prowadzące bezpośrednią obsługę klienta, oraz kadra zarządzająca takimi działami.
Każdy, komu zależy na profesjonalnym obrazie swojej firmy.
Osoby, którym zależy na budowaniu długofalowych kontaktów z klientami.

I DZIEŃ

NAWIĄZANIE KONTAKTU Z KLIENTEM
Znaczenie pierwszego wrażenia.
Rola indywidualnego podejścia do klienta.
Strategie otwarcia rozmowy i przełamywanie lodów.
Nawiązywanie kontaktu i podtrzymywanie relacji.
Określenie i zrozumienie potrzeb klienta.

WIZERUNEK PROFESJONALNEGO PRACOWNIKA DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

TYPY KLIENTA – SPOSOBY SKUTECZNEJ OBSŁUGI
Rozpoznanie charakterystyki klienta.
Dopasowanie stylu do typu klienta.
Wpływ poprzez wartości na klienta.

EFEKTYWNA KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA W KONTAKCIE Z KLIENTEM

PŁYNNOŚĆ KOMUNIKACJI
Pięć składników skutecznej komunikacji.
Cele, diagnoza, dostrojenie do rozmówcy, wpływ, nastawienia.

SKUTECZNA KOMUNIKACJA WERBALNA
Siła tego, co mówimy – słowa.
Siła tego, co mówimy – głos.
Zasady skutecznej argumentacji i przekazywania informacji.
Klarowność i przejrzystość wypowiedzi.
Pułapki w komunikacji werbalnej.

ZNACZENIE TECHNIK NIEWERBALNYCH DLA SKUTECZNEGO PRZEKAZU INFORMACJI
Mowa ciała produktów w otoczeniu.
Siła tego jak się zachowujemy.
Rozpoznawanie sygnałów niewerbalnych klienta.

AKTYWNE SŁUCHANIE
Poziomy jakości słuchania.
Selektywne słuchanie klienta.
Sztuka wychwytywania istotnych elementów.

SPECYFIKA TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA
Struktura rozmowy telefonicznej.
Przywitanie klienta przez telefon – jak zbudować zaufanie na początku rozmowy?
Budowanie atmosfery w rozmowie telefonicznej.
Ograniczenia telefonu i ich wpływ na postawę rozmówców.
Analiza przypadków i sytuacji praktycznych.
Symulacja zachowań.
Omówienie popełnianych błędów.

II DZIEŃ

TECHNIKI WYWIERANIA WPŁYWU NA LUDZI
Wzbudzanie sympatii.
Atrybuty profesjonalisty i budowania swojej wiarygodności.
Metody wpływania a decyzje innych.
Manipulacja a perswazja.
Wybrane techniki manipulacji.

JAK ZACHOWAĆ POSTAWĘ ASERTYWNĄ W KONTAKCIE Z KLIENTEM
Asertywne odmawianie i proszenie.
Kiedy można, a kiedy nawet trzeba powiedzieć „Nie”?
Kulturalne upominanie klienta.
Przekazywanie klientowi złych wiadomości.

TECHNIKI RADZENIA SOBIE ZE STRESEM I EMOCJAMI
Mechanizmy powstawania stresu.
Jak stres wpływa na komunikację?
Style reakcji na stres.
Efektywna rozmowa z klientem w sytuacjach stresowych – jak opanować własne emocje w czasie rozmowy?
Zarządzanie stresem poprzez relacje.

JAK SOBIE RADZIĆ Z TRUDNYM KLIENTEM
Przyczyny niezadowolenia klientów.
Reagowanie na emocje i zażalenia.
Procedura radzenia sobie z obiekcjami i sprzeciwem.
Radzenie sobie z manipulacją i krytyką.
Profesjonalizm w radzeniu sobie z reklamacjami.

JAK NIE TRACIĆ KLIENTA – PODTRZYMANIE KONTAKTU
Znaczenie dotrzymywania zobowiązań.
Co zrobić, aby klient wrócił?

DOSKONALENIE WŁASNEJ SKUTECZNOŚCI
Doskonalenie indywidualnych umiejętności i predyspozycji.
Moje silne strony.
Moje słabe strony – co warto jeszcze poprawić?
Jak samemu się dalej doskonalić?

Test powtórkowy, przegląd materiałów z zajęć.
„Konferencja prasowa z prowadzącym” – seria pytań do wykładowcy.
Posumowanie szkolenia.

TRENER:

ARTUR SOKOŁOWSKI

Prezes, oraz czołowy trener BUSINESS STUDIO.

Wykładowca akademicki, coach, lektor, aktor, reżyser, dziennikarz, radiowiec, organizator
i współorganizator eventów, właściciel galerii oraz firmy szkoleniowo- doradczej, a prywatnie pasjonat sztuki, literatury i dobrego rock’a.

Występował w najlepszych teatrach Polski. Od lat użycza swojego głosu w reklamie oraz w filmach.

Jeden z najlepszych specjalistów w branży. Szkoli od ponad 10 lat.

IWONA FIRMANTY

Wraz z Arturem Sokołowskim tworzy oraz zarządza firmą: BUSINESS STUDIO.

Psycholog, socjolog, trener oraz konsultant HR.

Prowadzi indywidualne konsultacje z ludźmi z wielorakich środowisk, będących na różnych etapach i szczeblach kariery zawodowej.

Wykorzystując wiedzę z zakresu szkoleń oraz diagnostyki personalnej /zdobytą w austriackiej firmie szkoleniowej/, a także dzięki zdobytemu doświadczeniu w branży reklamowej i logistycznej, wie, na czym polega skuteczność sprzedaży oraz jak budować długofalowe relacje klientami. Dysponuje szeroką wiedzą z zakresu technik sprzedaży, motywowania pracowników i budowania efektywnych zespołów.

Obecnie pracuje w dziale HR w jednej z większych międzynarodowych korporacji. Zajmuje się diagnostyką personalną oraz wytyczaniem ścieżek kariery. Specjalizuje się w tematach dotyczących określania stylów osobowości i ich wykorzystaniu poprzez budowanie efektywnych zespołów, profesjonalnej obsłudze klienta, technikach kreatywności, asertywności, zarządzania własną karierą, komunikacji interpersonalnej, systemach motywacyjnych, zarządzaniem stresem, technikach rekrutacji oraz selekcji. Ponadto prowadzi warsztaty rozwoju osobistego, zajęcia relaksacyjne.

TERMIN:

29-30.06.2009r.

CENA: 1350 zł netto + 22% VAT za osobę.

Szanowni Państwo, z uwagi na obecną sytuację na rynku, TNIEMY CENY naszych zajęć!!

Teraz cena seminarium wynosi 950 zł netto + 22% VAT za osobę.

CENA ZAWIERA:

Materiały dydaktyczne.
Przerwy kawowe oraz lunch.
Certyfikat ukończenia szkolenia.
Na życzenie – fotoprotokół.

Cena szkolenia nie obejmuje noclegu oraz dojazdu do miejsca zajęć.




Wyślij pytanie ze strony:

Pakiet Prestige:

Businessman Institute

Zakres działalności:

konferencje, szkolenia, imprezy okolicznościowe, bankiety, przyjęcia, restauracja, tenis, sauna, basen, fitness.

Lokalizacja: Warszawa

Standard obiektu:

Dodając ofertę zyskasz:

  • doskonałą formę reklamy
  • dotarcie do idealnej grupy docelowej
  • wzrost prestiżu i obrotów firmy

Logowanie:

Rejestracja

Reklama:

Rekomendowane i polecane Firmy