Zawartość tej strony wymaga nowszej wersji programu Adobe Flash Player.

Pobierz odtwarzacz Adobe Flash

Wyszukiwarka ofert konferencyjnych

DiH.pl

Zawartość tej strony wymaga nowszej wersji programu Adobe Flash Player.

Pobierz odtwarzacz Adobe Flash

Konferencje

Konferencje >> pomorskie

PLANOWANIE SPRZEDAŻY I OPERACJI ORAZ ZAKUPÓW

Nazwa: PLANOWANIE SPRZEDAŻY I OPERACJI ORAZ ZAKUPÓW
Koszt: powyżej 1000 zł
Typ konferencji: warsztaty/szkolenia
Organizator: LeanQ Team
Osoba kontaktowa: Agnieszka Hromiak

Terminy

Termin rozpoczęcia: 2015-11-26
Termin zakończenia: 2015-11-27

Miejsce konferencji

Nazwa obiektu: Gdańska Fundacja Przedsiębiorczości
Miasto: Gdańsk
Województwo: pomorskie

Opis:

Opis szkolenia:
Procesy planistyczne na poziomie strategicznym i taktycznym mają ogromny wpływ na wyniki finansowe przedsiębiorstw. Wagę tych procesów widzimy poprzez skalę rozwoju metod planistycznych, standaryzację oraz nacisk kładziony na ich praktykowanie w najbardziej rozwiniętych przedsiębiorstwach. Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy na temat poprawnego zaprojektowania i zastosowania planowania zarówno na poziomie strategicznym jak i taktycznym. Podczas warsztatu uczestnicy poznają wagę wpływu poprawnego planowania na funkcjonowanie przedsiębiorstwa oraz wynikające z tego korzyści.
Korzyści ze szkolenia:
Zrozumienie roli planowania S&OP (planowania sprzedaży i operacji) oraz MPS (głównego planu produkcji)
Poznanie najlepszych praktyk wdrażania systemów planowania na poziomie strategicznym i taktycznym
Zapoznanie się z efektami poprawnego wdrożenia systemów planistycznych
Zdobycie wiedzy na temat wpływu procesów planistycznych na inne obszary działalności przedsiębiorstwa
Rozwinięcie znajomości metod współpracy z dostawcami
Nabycie umiejętności zarządzania i integracji procesów zakupowych, zaopatrzeniowych, produkcyjnych oraz sprzedażowych
Poznanie metod zarządzania akcjami promocyjnymi, procesami wdrażania nowych produktów oraz wycofywania produktów z oferty
Grupa docelowa:
Szefowie działów logistyki
Dyrektorzy zarządzający
Dyrektorzy operacyjny
Dyrektorzy produkcji/Szefowie produkcji/Kierownicy produkcji
Dyrektorzy sprzedaży/obsługi klienta
Dyrektorzy finansowi/ Dyrektorzy controllingu
Dyrektorzy zakupów/zaopatrzenia
Główni planiści
Planiści
Planiści zakupów/Specjaliści ds. zaopatrzenia
Kierownicy magazynu
Kierownicy projektu
Program szkolenia:
Sales&Operational Planning
Definicja procesu S&OP jako narzędzia planowania strategicznego
Przygotowanie do wdrożenia procesu S&OP
Kroki procesu S&OP i ich rola w realizacji celów finansowych firmy
Planowanie promocji, procesów NPI (wdrożenia nowych produktów) oraz EOL (wycofywania produktów) z wykorzystaniem przerobowego rachunku kosztów (Throughput Accounting)
Etapy wdrażania procesu S&OP
Master Planning – Główny Plan Produkcji
Rola Master Planning`u i jego lidera
Zasady tworzenia głównego planu produkcji (MPS)
Główny plan produkcji w procesach MTS (produkcja na zapas) i MTO (produkcja na zamówienie)
Metody zarządzania procesami pozyskiwania materiałów i usług, w tym rola parametrów logistycznych w negocjacjach handlowych z dostawcami
Zasady współpracy z dostawcami i optymalizacji zapasów materiałów
Cele działów zakupu i zaopatrzenia
Zarządzanie zapasem materiałów
Kryteria efektywnego dostawcy i warunków dostaw
Negocjacje z dostawcami
Zarządzanie zmianą w produkcie w procesach planistycznych i zakupowych
Pomiar sprawności procesów planistycznych i zakupowych
Akademia Doskonalenia Łańcucha Dostaw składa się z sześciu (dwudniowych) niezależnych sesji::
Zarządzanie w łańcuchu dostaw
Planowanie sprzedaży i operacji oraz zakupów
Zarządzanie zapasami i elastycznością produkcji
Planowanie operacyjne produkcji
Zarządzanie efektywnością procesów magazynowych
Modelowanie łańcucha dostaw
Forma szkolenia:
Warsztat szkoleniowy, case- study, dyskusje, prezentacja multimedialna, wykład, wymiana doświadczeń.
Materiały przekazane/wypracowane podczas szkolenia
Prezentacja szkolenia (wydruk)
Procedury S&OP, MPS
Wzorcowe pliki dla procesu S&OP i MPS
*Cennik:
W przypadku wykupienia w ramach Akademii Doskonalenia Łańcucha Dostaw:
6 sesji (12 dni) cena = 6 000 zł netto (500 zł/dzień)
5 sesji (10 dni) cena = 5 500 zł netto (550 zł/dzień)
4 sesji (8 dni) cena = 4 800 zł netto (600 zł/dzień)
3 sesji (6 dni) cena = 3 900 zł netto (650 zł/dzień)
2 sesji (4 dni) cena = 2 800 zł netto (700 zł/dzień)
1 sesji (2 dni) cena = 1 500 zł netto (750 zł/dzień)
Jeśli w jednym zamówieniu Klient wykupi kilka sesji w ramach Akademii Doskonalenia Łańcucha Dostaw, to w pojedyńczych sesjach mogą brać udział różne osoby z firmy Klienta.

Wyślij pytanie ze strony:

Pakiet Prestige:

Businessman Institute

Zakres działalności:

konferencje, szkolenia, imprezy okolicznościowe, bankiety, przyjęcia, restauracja, tenis, sauna, basen, fitness.

Lokalizacja: Warszawa

Standard obiektu:

Dodając ofertę zyskasz:

  • doskonałą formę reklamy
  • dotarcie do idealnej grupy docelowej
  • wzrost prestiżu i obrotów firmy

Logowanie:

Rejestracja

Reklama:

Rekomendowane i polecane Firmy