Terminy
Termin rozpoczęcia: 2009-06-18Miejsce konferencji
Nazwa obiektu: Hotel***Opis:
Informacje podstawowe o szkoleniu:
Sprzedażowe warsztaty szkoleniowe skierowane do firm deweloperskich, w szczególności pracowników odpowiedzialnych za kreowanie wizerunku podmiotów obsługujących rynek nieruchomości, osób bezpośrednio mających kontakt z Klientem. Celem szkolenia jest podniesienie wiedzy i umiejętności praktycznych z dziedziny sprzedaży nieruchomości, doskonalenie technik sprzedaży i skuteczne obsługiwanie Klienta na wymagającym rynku deweloperskim.
To co dzieje się w chwili obecnej na rynku to przejściowe problemy - dotkliwe, ale jeden ze sposobow ich zniwelowania to inwestycja w swoje zasoby ludzkie. Nie rezygnujemy z nich ani ich nie ograniczajmy - sposób sprzedaży się zmienia. Deweloperzy powinni nastawiać się na kKientów wymagających, którzy zgodnie z badaniami różnych istytucji nawet w przypadku kryzysu są w stanie zapłacić za nieruchomość godne pieniądze. Do naszych działów handlowych należy dotarcie do klientów i skuteczna sprzedaż nieruchomości.
Szkolenie skierowane jest do:
Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów. Sekwencje teoretyczne przeplatane są licznymi ćwiczeniami praktycznymi. Ciekawe techniki animacyjne, wymiana doświadczeń, analiza konkretnych przypadków, testy, dyskusja moderowana.
Program szkolenia:
Zakres merytoryczny szkolenia :
I. Specyfika sprzedaży nieruchomości:
Obecna sytuacja na rynku nieruchomości – przegląd doświadczeń i wnioski praktyczne dotyczące technik marketingu i sprzedaży nieruchomości – wymiana poglądów w grupie
a) w jaki sposób prezentować ofertę, aby zwiększyć prawdopodobieństwo jej sprzedaży;
b) jak pokazywać nieruchomość, która ma dużo wad.
Prezentacja reguł współpracy z Klientem:
a) przewaga sprzedawcy nad transakcją bezpośrednią.
Elementy nowoczesnej psychologii sprzedaży nieruchomości:
a) co to jest sprzedaż nieruchomości ?
b) psychologiczny proces zakupu nieruchomości;
c) rozpoznawanie potrzeb klienta dotyczących poszukiwanej nieruchomości;
d) prezentowanie ceny;
e) cechy dobrego sprzedawcy.
II. Szybka i skuteczna komunikacja z klientem
Środowisko dialogu – budowanie dobrych relacji z Klientem
Filozofia relacji opartych na wiarygodności, rzetelności i zaufaniu
Pozabiznesowe płaszczyzny komunikacyjne – jak dopasować się do Klienta:
a) mowa ciała;
b) dopasowanie na poziomie słów;
c) kanały komunikacji.
Aktywne słuchanie:
a) informacja zwrotna;
b) parafraza;
c) powielanie.
Poznanie potrzeb Klienta:
a) pytania angażujące;
b) metody wzbudzania chęci dokonywania zmian.
Analiza etapów podejmowania decyzji o zakupie - prezentacja i argumentacja oferty:
a) charakterystyka produktu/usługi;
b) zasady dobrej argumentacji;
c) eksponowanie korzyści dla klienta;
d) techniki postępowania wobec zastrzeżeń (metody wykorzystania ich dla celów sprzedażowych).
III. Finalizacja transakcji - wygrana klienta, to nasz sukces – dlaczego takie podejście się opłacaMój styl sprzedażowy – test - psychologiczna sylwetka Klienta (prezentacja scenek wideo):
a) „rozpoznanie typa”;
b) jak mu sprzedać, by był zadowolony;
c) tzw. „trudny Klient”.
Sposoby uzyskania pozytywnej decyzji:
a) przegląd celów handlowca;
Podsumowanie rozmowy handlowej – zamknięcie transakcji:
a) metody postępowania w przypadku braku decyzji
b) jak reagować na uzasadnione i nieuzasadnione reklamacje.
IV. Wsparcie Budowanie atmosfery sprzyjającej osiąganiu wyników - gry integracyjno – komunikacyjne:
a) umiejętność dzielenia się wiedzą i doświadczeniami.
Informacje o prelegentach:
KADRA TRENERSKA
Koszt i warunki udziałuCeny:
1285 - ZŁ
Cena zawiera:
* LUNCH, * PRZERWY KAWOWE, * MATERIAŁY SZKOLENIOWE, * CERTYFIKATY
Dofinansowanie z UE:
Nie.
Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:
PRZELEW