Zawartość tej strony wymaga nowszej wersji programu Adobe Flash Player.

Pobierz odtwarzacz Adobe Flash

Wyszukiwarka ofert konferencyjnych

DiH.pl

Zawartość tej strony wymaga nowszej wersji programu Adobe Flash Player.

Pobierz odtwarzacz Adobe Flash

Konferencje

Konferencje >> mazowieckie

SKUTECZNA OBSŁUGA KLIENTA PODCZAS PROCESU SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI W OKRESIE NIEPEWNOŚCI RYNKOWEJ

Nazwa: SKUTECZNA OBSŁUGA KLIENTA PODCZAS PROCESU SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI W OKRESIE NIEPEWNOŚCI RYNKOWEJ
Koszt: powyżej 1000 zł
Ilość punktów KBN: 99
Typ konferencji: warsztaty/szkolenia
Organizator: HMD Consulting
Adres: ul. 1-go Maja 7A 12-200 Pisz woj. warmińsko-mazurskie
Osoba kontaktowa: tel.: 600395582 fax: (0-58) 742-55-38
Tematyka: Ekonomia,

Terminy

Termin rozpoczęcia: 2009-06-18
Termin zakończenia: 2009-06-19

Miejsce konferencji

Nazwa obiektu: Hotel***
Miasto: Warszawa
Województwo: mazowieckie

Opis:

Informacje podstawowe o szkoleniu:
Sprzedażowe warsztaty szkoleniowe skierowane do firm deweloperskich, w szczególności pracowników odpowiedzialnych za kreowanie wizerunku podmiotów obsługujących rynek nieruchomości, osób bezpośrednio mających kontakt z Klientem. Celem szkolenia jest podniesienie wiedzy i umiejętności praktycznych z dziedziny sprzedaży nieruchomości, doskonalenie technik sprzedaży i skuteczne obsługiwanie Klienta na wymagającym rynku deweloperskim.
To co dzieje się w chwili obecnej na rynku to przejściowe problemy - dotkliwe, ale jeden ze sposobow ich zniwelowania to inwestycja w swoje zasoby ludzkie. Nie rezygnujemy z nich ani ich nie ograniczajmy - sposób sprzedaży się zmienia. Deweloperzy powinni nastawiać się na kKientów wymagających, którzy zgodnie z badaniami różnych istytucji nawet w przypadku kryzysu są w stanie zapłacić za nieruchomość godne pieniądze. Do naszych działów handlowych należy dotarcie do klientów i skuteczna sprzedaż nieruchomości.

Szkolenie skierowane jest do:
Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów. Sekwencje teoretyczne przeplatane są licznymi ćwiczeniami praktycznymi. Ciekawe techniki animacyjne, wymiana doświadczeń, analiza konkretnych przypadków, testy, dyskusja moderowana.

Program szkolenia:
Zakres merytoryczny szkolenia :

I. Specyfika sprzedaży nieruchomości:

Obecna sytuacja na rynku nieruchomości – przegląd doświadczeń i wnioski praktyczne dotyczące technik marketingu i sprzedaży nieruchomości – wymiana poglądów w grupie

a) w jaki sposób prezentować ofertę, aby zwiększyć prawdopodobieństwo jej sprzedaży;
b) jak pokazywać nieruchomość, która ma dużo wad.

Prezentacja reguł współpracy z Klientem:
a) przewaga sprzedawcy nad transakcją bezpośrednią.

Elementy nowoczesnej psychologii sprzedaży nieruchomości:
a) co to jest sprzedaż nieruchomości ?
b) psychologiczny proces zakupu nieruchomości;
c) rozpoznawanie potrzeb klienta dotyczących poszukiwanej nieruchomości;
d) prezentowanie ceny;
e) cechy dobrego sprzedawcy.

II. Szybka i skuteczna komunikacja z klientem
Środowisko dialogu – budowanie dobrych relacji z Klientem
Filozofia relacji opartych na wiarygodności, rzetelności i zaufaniu
Pozabiznesowe płaszczyzny komunikacyjne – jak dopasować się do Klienta:
a) mowa ciała;
b) dopasowanie na poziomie słów;
c) kanały komunikacji.

Aktywne słuchanie:
a) informacja zwrotna;
b) parafraza;
c) powielanie.

Poznanie potrzeb Klienta:
a) pytania angażujące;
b) metody wzbudzania chęci dokonywania zmian.

Analiza etapów podejmowania decyzji o zakupie - prezentacja i argumentacja oferty:
a) charakterystyka produktu/usługi;
b) zasady dobrej argumentacji;
c) eksponowanie korzyści dla klienta;
d) techniki postępowania wobec zastrzeżeń (metody wykorzystania ich dla celów sprzedażowych).


III. Finalizacja transakcji - wygrana klienta, to nasz sukces – dlaczego takie podejście się opłacaMój styl sprzedażowy – test - psychologiczna sylwetka Klienta (prezentacja scenek wideo):

a) „rozpoznanie typa”;
b) jak mu sprzedać, by był zadowolony;
c) tzw. „trudny Klient”.

Sposoby uzyskania pozytywnej decyzji:
a) przegląd celów handlowca;

Podsumowanie rozmowy handlowej – zamknięcie transakcji:
a) metody postępowania w przypadku braku decyzji
b) jak reagować na uzasadnione i nieuzasadnione reklamacje.

IV. Wsparcie Budowanie atmosfery sprzyjającej osiąganiu wyników - gry integracyjno – komunikacyjne:
a) umiejętność dzielenia się wiedzą i doświadczeniami.

Informacje o prelegentach:
KADRA TRENERSKA
Koszt i warunki udziałuCeny:
1285 - ZŁ
Cena zawiera:
* LUNCH, * PRZERWY KAWOWE, * MATERIAŁY SZKOLENIOWE, * CERTYFIKATY

Dofinansowanie z UE:
Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:
PRZELEW

Wyślij pytanie ze strony:

Pakiet Prestige:

Businessman Institute

Zakres działalności:

konferencje, szkolenia, imprezy okolicznościowe, bankiety, przyjęcia, restauracja, tenis, sauna, basen, fitness.

Lokalizacja: Warszawa

Standard obiektu:

Dodając ofertę zyskasz:

  • doskonałą formę reklamy
  • dotarcie do idealnej grupy docelowej
  • wzrost prestiżu i obrotów firmy

Logowanie:

Rejestracja

Reklama:

Rekomendowane i polecane Firmy