Terminy
Termin rozpoczęcia: 2008-09-29Miejsce konferencji
Nazwa obiektu: Hotel Polonia PalaceOpis:
Projekt Siła Telemarketingu, realizowany jest przez portal wiedzy dla biznesu – Nowoczesna Firma we współpracy z Fundacją Obserwatorium Zarządzania. Projekt składa się z następujących działań: badanie, raport, konferencja, warsztaty. Do współpracy merytorycznej przy IV edycji przystąpiły zarówno międzynarodowe, jak i polskie organizacje. Partnerami merytorycznymi są: Call Center Management Association z Wielkiej Brytanii oraz Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego.
Konferencja Siła Telemarketingu 2008 to spotkanie ekspertów branży contact center. Jej uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się z trendami na rynku contact center w Polsce i na świecie, prezentowanymi przez polskich i międzynarodowych ekspertów i praktyków firm wykorzystujących telemarketing w swoich codziennych działaniach.
Podczas konferencji zapraszamy m.in. na wystąpienie współautorki światowego raportu: „The Global Call Centre Report International Perspectives on Management and Employment” - Ursuli Holtgrewe, w którym podejmie próbę odpowiedzi na pytanie: Na ile globalny jest biznes call center i jakie daje to perspektywy biznesowi w Polsce?
Bezpłatny Raport Siła Telemarketingu 2008
Raport będzie udostępniony bezpłatnie uczestnikom konferencji i warsztatów! Autorem badania jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania. Współorganizatorami badania są: Interaktywny Instytut Badań Rynkowych oraz Ipsos. Poznaj wyniki, wnioski i interpretacje oraz opinie ekspertów zaproszonych do Kapituły Projektu.
Partnerami IV edycji Projektu Siła Telemarketingu zostały cenione na rynku firmy: Altar, TiM Call Center, GN Netcom A/S, Alcatel-Lucent.