Terminy
Termin rozpoczęcia: 2009-10-09Miejsce konferencji
Nazwa obiektu: Hotel MarriottOpis:
Konferencja
„ZARZĄDZANIE RYZYKIEM W JEDNOSTKACH SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO
- narzędzie wspierające sprawne i bezpieczne funkcjonowanie”
Skala ryzyka w jednostkach samorządu terytorialnego jest często większa, niż w innych podmiotach. Są to bowiem organizmy bardzo specyficzne i złożone, które łączą cechy organu władzy, dystrybutora środków publicznych, szczególnego rodzaju przedsiębiorstwa usługowego oraz właściciela i zarządcy dużego majątku.
Koszt udziału w Konferencji:
przy zgłoszeniu do dnia: 25 września 2009 r. – 494 PLN + VAT (602,68 brutto)
od dnia: 26 września 2009 r. – 594 PLN + VAT (724,68 brutto)
5% rabatu przy zgłoszeniu 2 osób
7,5% rabatu przy zgłoszeniu 3 lub więcej osób
Kontakt:
Joanna Zlot ; Agnieszka Spychała
ul. Hoża 66/68, 00-682 Warszawa
tel. + 48 22 626 16 46
Więcej informacji na stronie www. imuizr.pl