Terminy
Termin rozpoczęcia: 2008-10-02Miejsce konferencji
Nazwa obiektu: Polonia PalaceOpis:
Towary i usługi kupuje przez Internet w Polsce ponad 5 mln osób. Wartość transakcji na tym rynku to w ubiegłym roku ponad 8 mld zł. Największe sklepy notują kilkudziesięciomilionowe obroty, a wartość sprzedaży detalicznej on-line wciąż się w Polsce zwiększa o około 60 procent w skali roku. Ten potencjał trzeba dobrze wykorzystać!
Tylko właściwe wykorzystanie narzędzi i otwartość na nowości mogą zaowocować sukcesem. Podczas Kongresu zdobędą Państwo unikalną wiedzę, bazującą na doświadczeniu liderów e-commerce, o najnowszych trendach i innowacyjnych rozwiązaniach w e-biznesie.
W tej branży trzeba być na bieżąco!
W programie m.in :
* Małgorzata Gunerka - Członek Zarządu ds. Logistyki, Merlin - zdradzi tajniki sprawnej organizacji zaplecza logistycznego swojego sklepu
* Jak przekuć siłę marki sklepu tradycyjnego w sukces on-line podpowie Tomasz Cisek, Dyrektor Empik.com
* Najlepsze metody wykorzystania SEM do wzrostu sprzedaży przedstawi Tomasz Karolak, Google
* Wyniki najnowszych badań światowego e-commerce i zmiany w oczekiwaniach klientów e-handlu zaprezentuje Paula Wąsowska Dyrektor ds. Europy Centralnej i Wschodniej Internet Business Solutions Group Cisco
Dlaczego warto wziąć udział:
* Małgorzata Gunerka - Członek Zarządu ds. Logistyki, Merlin - pokaże Państwu, jak sprawnie zorganizować zaplecze logistyczne sklepu
* Zdobędą Państwo praktyczną wiedzę, przekazaną przez największych ekspertów e-commerce, z zakresu SEM, nowych form bezpiecznych płatności on-line i web usability
* Podczas prelekcji Pauli Wąsowskiej - Dyrektor ds. Europy Centralnej i Wschodniej Internet Business Solutions Group Cisco - poznają Państwo fakty na temat e-commerce, których jak wynika z badań, nie zna 75% sieci handlowych, a znać powinno
* Na przykładzie sklepu GPS24 przekonają się Państwo, jak można "za kieszonkowe" wypromować sklep, by generował kilkumilionowe przychody
* Poznają Państwo niezbędne aspekty prawne, które pozwolą uniknąć pułapek i rozwikłać problemy związane z e-commerce
* W ciągu dwóch, efektywnie spędzonych dni będą mieli Państwo okazję do spotkania liderów e-commerce, reprezentantów m.in.: Empik, Cisco, Amway, Google, Mix Electronic, mBank, Merlin i dyskusji na najważniejsze tematy
Kto powinien wziąć udział:
Wszystkie osoby odpowiedzialne za rozwój sprzedaży w kanałach internetowych, zainteresowane nowymi narzędziami i innowacyjnymi rozwiązaniami w sprzedaży on-line.
W szczególności polecamy to wydarzenie:
* Prezesom i Dyrektorom Generalnym
* Dyrektorom e-commerce, e-biznesu, e-handlu
* Dyrektorom Sprzedaży
* Dyrektorom i Managerom Handlu Elektronicznego i Biznesu on-line
* Dyrektorom ds. Rozwoju Biznesu i Nowych Technologii
* Dyrektorom ds. Marketingu on-line
* Managerom Działu Wsparcia Sprzedaży
* Project i Brand Managerom
* Agencjom, które zajmują się e-marketingiem
* Przedstawicielom firm informatycznych, dostarczających rozwiązania e-commerce
Program:
2 października, czwartek
9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie
10.00-10.40 Światowe Trendy E-Commerce
Paula Wąsowska, Cisco Systems
* stan i perspektywy e-commerce w USA i Europie w latach 2006 - 2011 - wnioski z najnowszych badań
* czego oczekują klienci e-handlu w najbliższych latach? Innowacje w obszarze e-retail ostatnich lat: lojalność, generacja X, integracja kanału mobilnego, web 2.0
* podsumowanie dobrych praktyk e-commerce na przykładach światowych liderów: Amazon, Best Buy, Sears, Circuit City, Quelle, Staples
#
10.40-11.20 E-commerce w Polsce - stan obecny i rozwoju - gdzie leży potencjał wzrostu
Andrzej Garapich, Polskie Badania Internetu
* e-commerce vs. e-handel, czy to na pewno tożsamość
* internetowa panorama Polski - kim jest e-klient
* potencjał rozwoju, czyli co warto przeszczepić z rynków zachodnich
11.20-11.40 Przerwa na kawę
11.40-12.20 E-commerce w handlu bezpośrednim - innowacyjne rozwiązania w sprzedaży on-line
case study Amway
Marek Sodolski, Amway
* jak w handlu bezpośrednim osiągnąć 100% sprzedaży poprzez Internet
* prognozy wykorzystania Internetu w sprzedaży bezpośredniej w najbliższych latach
* rozwiązania e-commerce gwarantujące sukces w handlu bezpośrednim
12.20-13.00 Ewolucja modelu sprzedażowego w Internecie - jak skutecznie reagować na zmiany na e-rynku
case study mBank
Rafał Borkowski, mBank
* różne modele sprzedażowe - kluczowe czynniki i kryteria wyboru
* jak dostosować model do zmian w Internecie
* prognozy rozwoju - co nas może czekać w przyszłości
13.00-14.00 Lunch
14.00-14.40 Nowe trendy i rozwiązania w płatnościach on-line - jak budować zaufanie e-klientów
Konrad Korobowicz, eCard
* trendy i ograniczenia w handlu e-commerce
* jak sprawić aby Klient mógł zapłacić - nowoczesne formy płatności
* bezpieczne płatności mobilne - czynniki budowy zaufania
14.40-15.20 Jak skutecznie sprzedawać on-line usługi - specyfika oraz czynniki sukcesu
case study eSky.pl
Łukasz Habaj, eSky.pl
Albert Lange, Travelport Global Distribution System
* najnowsze metody dystrybucji usług
* jak efektywnie wykorzystać dynamic packaging, cross-selling, up-selling w sprzedaży usług
* szanse, zagrożenia oraz przyszłość e-commerce w branży usługowej
15.20-15.40 Przerwa na kawę
15.40-16.20 E-commerce jako dopełnienie handlu tradycyjnego - strategie multichannelowe
case study Mix Electronic (Zadowolenie.pl)
Robert Sulich, Mix Electronics
* kiedy zrobić krok w kierunku zmiany kanału sprzedaży - najlepszy moment na wprowadzenie usług mobilnych
* strategia multichannelowa w e-commerce - jak zapewnić klientowi dostęp do pełnej wiedzy o losach zamówienia
* perspektywy rozwoju w oparciu o analizę oczekiwań klientów
16.20-17.00 Prognozy wzrostu i rozwoju e-commerce w Polsce - wsparcie czy wyparcie sprzedaży tradycyjnej
Dyskusja Panelowa
Uczestniczą:
* Anna Bogdańska, Merlin.pl
* Paula Wąsowska, Cisco Systems
* Maciej Oppeln-Bronikowski, QXL Poland (Allegro.pl)
* Andrzej Garapich, Polskie Badania Internetu
17.00 Zakończenie
3 października, piątek
9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie
10.00-10.40 Ślubuję ci wierność i przywiązanie… skuteczne narzędzia budowania lojalności klienta w handlu elektronicznym
case study Militaria.pl
Tomasz Szulc, Militaria.pl
Katarzyna Domańska, Think Open
* potęga konsumenta - siedem zasad warunkujących lojalność klienta,
* "masz wiadomość" - jak skutecznie prowadzić dialog
* najpierw słuchaj, potem angażuj - sztuka budowania trwałych relacji
10.40-11.20 Siła marki sklepu tradycyjnego a sukces on-line, czyli wpływ wizerunku brandu ”w realu” na decyzje e-zakupowe
case study Empik.com
Tomasz Cisek, Empik.com
* skuteczne narzędzia budowania marki w rzeczywistości naziemnej
* czy marka sklepu internetowego jest tożsama z marką sklepu w "realu"
* jak marka tradycyjna wpływa na decyzje zakupowe w sklepie internetowym
11.20-11.40 Przerwa na kawę
11.40-12.20 Partyzant na froncie...czyli niestandardowe narzędzia marketingowego wsparcia e-commerce
case study GPS24.pl
Maciej Białek, Dyrektor Zarządzający, GPS24.pl
* udawanie dużego, czyli grunt to robić dobre wrażenie
* PIJar, czyli jak się robi PR za kieszonkowe
* jak zrobić Sztuczny Tłum - wsparcie Web 2.0 w praktyce
12.20-13.00 Jak dobrze wykorzystać SEM do wzrostu sprzedaży, czyli skuteczne narzędzia marketingu w sieci
Tomasz Karolak, Google
* skuteczna kampania Adwords - praktyczne porady
* sprawdzone narzędzia pomiaru sprzedaży
* najczęściej popełniane błędy w kampaniach reklamowych promujących sprzedaż - jak ich uniknąć
13.00-14.00 Lunch
14.00-14.40 Problemy logistyczne w e-commerce - jak zorganizować "strefę naziemną", by nadążyć za e-klientem
case study Merlin.pl
Małgorzata Gunerka, Merlin
* najważniejsze oczekiwania e-klienta wobec e-sprzedawcy
* łańcuch logistyczny w e-handlu - punkty krytyczne decydujące o sukcesie
* "wypełnianie obietnic" - czyli jak to się robi w praktyce
14.40-15.00 Przerwa na kawę
15.00-15.40 Dlaczego nie wszystkie e-sklepy są funkcjonalne - jak aranżować e-przestrzeń i eksponować towary
case study H&B Notebooks
Mariusz Grosiak, H&B Notebooks
Grzegorz Siwiński, I-DOTCOM
* kluczowe elementy planowania ekspozycji produktów i nawigacji oraz badanie użyteczności
* najskuteczniejsze narzędzia i metody poprawiania konwersji, metoda A/B
* wpływ czynników handlowych na projektowanie e-sklepów
15.40-16.20 Kluczowe problemy prawne w obrębie e-commerce
Xawery Konarski, Kancelaria Traple, Konarski, Podrecki
* zawieranie umów on-line - ostatnie orzeczenia w Polsce i UE
* różne sposoby płatności elektronicznych
* podpis elektroniczny - czy zawsze trzeba posługiwać się kwalifikowanym certyfikatem
16.20 Zakończenie - wręczenie certyfikatów
Koszt uczestnictwa:
Koszt uczestnictwa jednej osoby w kongresie wynosi:
3495 PLN + 22%VAT prz rejestracji do 29 sierpnia 2008r.
3995 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 29 sierpnia 2008r.
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.
Szczegółowe informacje:
Aleksandra Schoen-Żmijowa - Project Manager
tel.(12) 350 54 00
e-mail:info@informedia-poland.com
www.ecu-marketing.pl