Zawartość tej strony wymaga nowszej wersji programu Adobe Flash Player.

Pobierz odtwarzacz Adobe Flash

Wyszukiwarka ofert konferencyjnych

DiH.pl

Zawartość tej strony wymaga nowszej wersji programu Adobe Flash Player.

Pobierz odtwarzacz Adobe Flash

Konferencje

Konferencje >> mazowieckie

E-commerce 2009

Nazwa: E-commerce 2009
Koszt: powyżej 1000 zł
Typ konferencji: konferencja
Organizator: Informedia
Adres: Tel. +48 12 3505429
Osoba kontaktowa: Ewa Laskowska m
Tematyka: Ekonomia, Informatyka,

Terminy

Termin rozpoczęcia: 2008-10-02
Termin zakończenia: 2008-10-03

Miejsce konferencji

Nazwa obiektu: Polonia Palace
Pełny adres: Warszawa
Miasto: Warszawa
Województwo: mazowieckie

Opis:

Towary i usługi kupuje przez Internet w Polsce ponad 5 mln osób. Wartość transakcji na tym rynku to w ubiegłym roku ponad 8 mld zł. Największe sklepy notują kilkudziesięciomilionowe obroty, a wartość sprzedaży detalicznej on-line wciąż się w Polsce zwiększa o około 60 procent w skali roku. Ten potencjał trzeba dobrze wykorzystać!
Tylko właściwe wykorzystanie narzędzi i otwartość na nowości mogą zaowocować sukcesem. Podczas Kongresu zdobędą Państwo unikalną wiedzę, bazującą na doświadczeniu liderów e-commerce, o najnowszych trendach i innowacyjnych rozwiązaniach w e-biznesie.
W tej branży trzeba być na bieżąco!

W programie m.in :

* Małgorzata Gunerka - Członek Zarządu ds. Logistyki, Merlin - zdradzi tajniki sprawnej organizacji zaplecza logistycznego swojego sklepu
* Jak przekuć siłę marki sklepu tradycyjnego w sukces on-line podpowie Tomasz Cisek, Dyrektor Empik.com
* Najlepsze metody wykorzystania SEM do wzrostu sprzedaży przedstawi Tomasz Karolak, Google
* Wyniki najnowszych badań światowego e-commerce i zmiany w oczekiwaniach klientów e-handlu zaprezentuje Paula Wąsowska Dyrektor ds. Europy Centralnej i Wschodniej Internet Business Solutions Group Cisco

Dlaczego warto wziąć udział:

* Małgorzata Gunerka - Członek Zarządu ds. Logistyki, Merlin - pokaże Państwu, jak sprawnie zorganizować zaplecze logistyczne sklepu
* Zdobędą Państwo praktyczną wiedzę, przekazaną przez największych ekspertów e-commerce, z zakresu SEM, nowych form bezpiecznych płatności on-line i web usability
* Podczas prelekcji Pauli Wąsowskiej - Dyrektor ds. Europy Centralnej i Wschodniej Internet Business Solutions Group Cisco - poznają Państwo fakty na temat e-commerce, których jak wynika z badań, nie zna 75% sieci handlowych, a znać powinno
* Na przykładzie sklepu GPS24 przekonają się Państwo, jak można "za kieszonkowe" wypromować sklep, by generował kilkumilionowe przychody
* Poznają Państwo niezbędne aspekty prawne, które pozwolą uniknąć pułapek i rozwikłać problemy związane z e-commerce
* W ciągu dwóch, efektywnie spędzonych dni będą mieli Państwo okazję do spotkania liderów e-commerce, reprezentantów m.in.: Empik, Cisco, Amway, Google, Mix Electronic, mBank, Merlin i dyskusji na najważniejsze tematy

Kto powinien wziąć udział:
Wszystkie osoby odpowiedzialne za rozwój sprzedaży w kanałach internetowych, zainteresowane nowymi narzędziami i innowacyjnymi rozwiązaniami w sprzedaży on-line.
W szczególności polecamy to wydarzenie:

* Prezesom i Dyrektorom Generalnym
* Dyrektorom e-commerce, e-biznesu, e-handlu
* Dyrektorom Sprzedaży
* Dyrektorom i Managerom Handlu Elektronicznego i Biznesu on-line
* Dyrektorom ds. Rozwoju Biznesu i Nowych Technologii
* Dyrektorom ds. Marketingu on-line
* Managerom Działu Wsparcia Sprzedaży
* Project i Brand Managerom
* Agencjom, które zajmują się e-marketingiem
* Przedstawicielom firm informatycznych, dostarczających rozwiązania e-commerce

Program:

2 października, czwartek

9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie

10.00-10.40 Światowe Trendy E-Commerce

Paula Wąsowska, Cisco Systems

* stan i perspektywy e-commerce w USA i Europie w latach 2006 - 2011 - wnioski z najnowszych badań
* czego oczekują klienci e-handlu w najbliższych latach? Innowacje w obszarze e-retail ostatnich lat: lojalność, generacja X, integracja kanału mobilnego, web 2.0
* podsumowanie dobrych praktyk e-commerce na przykładach światowych liderów: Amazon, Best Buy, Sears, Circuit City, Quelle, Staples

#

10.40-11.20 E-commerce w Polsce - stan obecny i rozwoju - gdzie leży potencjał wzrostu

Andrzej Garapich, Polskie Badania Internetu

* e-commerce vs. e-handel, czy to na pewno tożsamość
* internetowa panorama Polski - kim jest e-klient
* potencjał rozwoju, czyli co warto przeszczepić z rynków zachodnich

11.20-11.40 Przerwa na kawę

11.40-12.20 E-commerce w handlu bezpośrednim - innowacyjne rozwiązania w sprzedaży on-line

case study Amway

Marek Sodolski, Amway

* jak w handlu bezpośrednim osiągnąć 100% sprzedaży poprzez Internet
* prognozy wykorzystania Internetu w sprzedaży bezpośredniej w najbliższych latach
* rozwiązania e-commerce gwarantujące sukces w handlu bezpośrednim

12.20-13.00 Ewolucja modelu sprzedażowego w Internecie - jak skutecznie reagować na zmiany na e-rynku

case study mBank

Rafał Borkowski, mBank

* różne modele sprzedażowe - kluczowe czynniki i kryteria wyboru
* jak dostosować model do zmian w Internecie
* prognozy rozwoju - co nas może czekać w przyszłości

13.00-14.00 Lunch

14.00-14.40 Nowe trendy i rozwiązania w płatnościach on-line - jak budować zaufanie e-klientów

Konrad Korobowicz, eCard

* trendy i ograniczenia w handlu e-commerce
* jak sprawić aby Klient mógł zapłacić - nowoczesne formy płatności
* bezpieczne płatności mobilne - czynniki budowy zaufania

14.40-15.20 Jak skutecznie sprzedawać on-line usługi - specyfika oraz czynniki sukcesu

case study eSky.pl

Łukasz Habaj, eSky.pl

Albert Lange, Travelport Global Distribution System

* najnowsze metody dystrybucji usług
* jak efektywnie wykorzystać dynamic packaging, cross-selling, up-selling w sprzedaży usług
* szanse, zagrożenia oraz przyszłość e-commerce w branży usługowej

15.20-15.40 Przerwa na kawę

15.40-16.20 E-commerce jako dopełnienie handlu tradycyjnego - strategie multichannelowe

case study Mix Electronic (Zadowolenie.pl)

Robert Sulich, Mix Electronics

* kiedy zrobić krok w kierunku zmiany kanału sprzedaży - najlepszy moment na wprowadzenie usług mobilnych
* strategia multichannelowa w e-commerce - jak zapewnić klientowi dostęp do pełnej wiedzy o losach zamówienia
* perspektywy rozwoju w oparciu o analizę oczekiwań klientów

16.20-17.00 Prognozy wzrostu i rozwoju e-commerce w Polsce - wsparcie czy wyparcie sprzedaży tradycyjnej

Dyskusja Panelowa
Uczestniczą:

* Anna Bogdańska, Merlin.pl
* Paula Wąsowska, Cisco Systems
* Maciej Oppeln-Bronikowski, QXL Poland (Allegro.pl)
* Andrzej Garapich, Polskie Badania Internetu

17.00 Zakończenie

3 października, piątek

9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie

10.00-10.40 Ślubuję ci wierność i przywiązanie… skuteczne narzędzia budowania lojalności klienta w handlu elektronicznym

case study Militaria.pl

Tomasz Szulc, Militaria.pl

Katarzyna Domańska, Think Open

* potęga konsumenta - siedem zasad warunkujących lojalność klienta,
* "masz wiadomość" - jak skutecznie prowadzić dialog
* najpierw słuchaj, potem angażuj - sztuka budowania trwałych relacji

10.40-11.20 Siła marki sklepu tradycyjnego a sukces on-line, czyli wpływ wizerunku brandu ”w realu” na decyzje e-zakupowe

case study Empik.com

Tomasz Cisek, Empik.com

* skuteczne narzędzia budowania marki w rzeczywistości naziemnej
* czy marka sklepu internetowego jest tożsama z marką sklepu w "realu"
* jak marka tradycyjna wpływa na decyzje zakupowe w sklepie internetowym

11.20-11.40 Przerwa na kawę

11.40-12.20 Partyzant na froncie...czyli niestandardowe narzędzia marketingowego wsparcia e-commerce

case study GPS24.pl

Maciej Białek, Dyrektor Zarządzający, GPS24.pl

* udawanie dużego, czyli grunt to robić dobre wrażenie
* PIJar, czyli jak się robi PR za kieszonkowe
* jak zrobić Sztuczny Tłum - wsparcie Web 2.0 w praktyce

12.20-13.00 Jak dobrze wykorzystać SEM do wzrostu sprzedaży, czyli skuteczne narzędzia marketingu w sieci

Tomasz Karolak, Google

* skuteczna kampania Adwords - praktyczne porady
* sprawdzone narzędzia pomiaru sprzedaży
* najczęściej popełniane błędy w kampaniach reklamowych promujących sprzedaż - jak ich uniknąć

13.00-14.00 Lunch

14.00-14.40 Problemy logistyczne w e-commerce - jak zorganizować "strefę naziemną", by nadążyć za e-klientem

case study Merlin.pl

Małgorzata Gunerka, Merlin

* najważniejsze oczekiwania e-klienta wobec e-sprzedawcy
* łańcuch logistyczny w e-handlu - punkty krytyczne decydujące o sukcesie
* "wypełnianie obietnic" - czyli jak to się robi w praktyce

14.40-15.00 Przerwa na kawę

15.00-15.40 Dlaczego nie wszystkie e-sklepy są funkcjonalne - jak aranżować e-przestrzeń i eksponować towary

case study H&B Notebooks

Mariusz Grosiak, H&B Notebooks

Grzegorz Siwiński, I-DOTCOM

* kluczowe elementy planowania ekspozycji produktów i nawigacji oraz badanie użyteczności
* najskuteczniejsze narzędzia i metody poprawiania konwersji, metoda A/B
* wpływ czynników handlowych na projektowanie e-sklepów

15.40-16.20 Kluczowe problemy prawne w obrębie e-commerce

Xawery Konarski, Kancelaria Traple, Konarski, Podrecki

* zawieranie umów on-line - ostatnie orzeczenia w Polsce i UE
* różne sposoby płatności elektronicznych
* podpis elektroniczny - czy zawsze trzeba posługiwać się kwalifikowanym certyfikatem

16.20 Zakończenie - wręczenie certyfikatów


Koszt uczestnictwa:
Koszt uczestnictwa jednej osoby w kongresie wynosi:
3495 PLN + 22%VAT prz rejestracji do 29 sierpnia 2008r.
3995 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 29 sierpnia 2008r.
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.

Szczegółowe informacje:
Aleksandra Schoen-Żmijowa - Project Manager
tel.(12) 350 54 00
e-mail:info@informedia-poland.com
www.ecu-marketing.pl

Wyślij pytanie ze strony:

Pakiet Prestige:

Businessman Institute

Zakres działalności:

konferencje, szkolenia, imprezy okolicznościowe, bankiety, przyjęcia, restauracja, tenis, sauna, basen, fitness.

Lokalizacja: Warszawa

Standard obiektu:

Dodając ofertę zyskasz:

  • doskonałą formę reklamy
  • dotarcie do idealnej grupy docelowej
  • wzrost prestiżu i obrotów firmy

Logowanie:

Rejestracja

Reklama:

Rekomendowane i polecane Firmy