Terminy
Termin rozpoczęcia: 2009-03-03Miejsce konferencji
Nazwa obiektu: Miejsce w terminie póżniejszymOpis:
Informacje podstawowe o konferencji:
Planujemy konferencję, której tematyka poruszy zagadnienia związane ze strategiami komunikacji i budowania relacji biznesowych z klientem korporacyjnym oraz z sektorem MSP.
Główne zagadnienia, którym poświęcone będą prelekcje ekspertów to między innymi:
Jak wypracować i utrzymać pozytywny wizerunek na rynku?
Strategie marketingowe w warunkach wysokiej konkurencyjności
Kreowanie i wprowadzanie nowych produktów i usług
Internet w marketingu – dlaczego boimy się Internetu skoro to takie proste?
Błędy w procesach komunikacyjnych
CRM jako narzędzie do realizacji złożonych strategii zarządzania relacjami z klientami
Program konferencji odniesie się też do szeroko pojętego marketingu w sektorze branży finansowej (banki, towarzystwa ubezpieczeniowe, itp.). Zostaną omówione także korzyści związane z implementacją systemów informatycznych służących budowaniu przewagi konkurencyjnej (CRM, Business Intelligence).
Konferencja skierowana jest do:
- Prezesów i członków zarządu
- Dyrektorów departamentów marketingu
Brand i product menedżerów banków, towarzystw ubezpieczeniowych, funduszy inwestycyjnych
- Dyrektorów, kierowników i wszystkich osób odpowiedzialnych za strategie sprzedaży w instytucjach finansowych
- Dyrektorów do spraw rozwoju
- Menedżerów odpowiedzialnych za implementację nowych rozwiązań w firmie
- Dyrektorów i kierowników PR
- Osób odpowiedzialnych za budowanie wizerunku instytucji finansowych
Program konferencji:
Tematy kluczowe:
- Korzyści biznesowe wynikające z wdrożenia systemu CRM
- Business Intelligence – sprawdzone systemy wspierania działań konkurencyjnych
- Jak przewidywać stopień lojalności klientów
- Światowe tendencje związane z dystrybucją usług finansowych
- Perspektywy rozwoju współpracy sektora finansowego z korporacyjnym środowiskiem klienckim
- Najważniejsze oczekiwania klientów korporacyjnych w środowisku sektora finansowego
- Koncepcja marketingu partnerskiego – budowanie i umacnianie lojalności w relacjach B2B
- Innowacyjne działania w marketingu produktów i usług finansowych
- Przekuwanie obserwacji w insight jako podstawa dla strategicznych decyzji biznesowych
- Najpoważniejsze błędy i grzechy w komunikacji B2B i B2C w Internecie
- Finanse w sieci – kierunki rozwoju produktów i usług finansowych w Internecie
Informacje o prelegentach:
Dlaczego warto wziąć udział w konferencji:
wiedzę przedstawią Państwu najwyższej klasy eksperci o dużym doświadczeniu praktycznym
poznają Państwo perspektywy rozwoju biznesowego środowiska finansowego, co jest szczególnie istotne ze względu na stale zmieniające się realia rynku i wzrost znaczenia gospodarczego sektora MSP
zapoznają się Państwo z najważniejszymi, bieżącymi oczekiwaniami klienta biznesowego w obszarze korporacyjnym i sektorze MSP
uzyskają Państwo wiedzę odnoszącą się do specyficznych zagadnień dotyczących realizacji strategii marketingowych w Internecie
w sposób praktyczny zaprezentowane zostaną możliwości uzyskania korzyści biznesowych związanych z implementacją systemów informatycznych, służących budowaniu i umacnianiu przewagi konkurencyjnej
dowiedzą się Państwo jak budować lojalność klientów oraz jak zapobiegać ich migracjom
Wydarzenia towarzyszące:
Zakupy w przemyśle. Optymalizacja działań w trudnych czasach
Zakupy w przemyśle. Optymalizacja działań w trudnych czasach
Koszt i warunki udziałuCeny:
2500 - + 22% vat
Cena zawiera:
dwa dni konferencyjne
Dofinansowanie z UE:
Nie.
Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:
• Opłata za konferencję obejmuje dokumentację, posiłki
i napoje. Cena nie zawiera kosztów noclegu oraz parkingu.
• W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie krótszym
niz 14 dni przed rozpoczeciem konferencji wpłata na
poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie
uczestnictwa i niewziecie udziału w konferencji spowoduje
obciazenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
• Rezygnacja z udziału na 14 dni przed rozpoczęciem
konferencji powoduje powstanie zobowiazania pokrycia
pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora.
Odwołanie zgłoszenia wymaga formy pisemnej i zostanie
potwierdzone przez organizatora.
• W każdym momencie można wyznaczyć zastępstwo.
Prosimy wówczas o niezwłoczne powiadomienie organizatora.
• Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania
konferencji i zmian w programie z przyczyn niezaleznych
od organizatora. W przypadku odwołania konferencji
zwracamy koszty uczestnictwa lub proponujemy udział
w innej konferencji lub seminarium.