Terminy
Termin rozpoczęcia: 2009-05-25Miejsce konferencji
Nazwa obiektu: Hotel BELVEDERE ****Opis:
Informacje podstawowe o szkoleniu:
Celem szkolenia jest:
Podniesienie jakości i efektywności pracy z podwładnymi oraz zaangażowania w pracę podległych zespołów poprzez uporządkowanie wiedzy, rozwój umiejętności i pożądanego nastawienia Menedżerów w dwóch głównych obszarach swojego działania:
Ü WYMAGAM
- organizacja pracy zespołu, zlecanie i delegowanie zadań, egzekwowanie ich wykonania, rozmowy dyscyplinują, etc.
Ü WSPIERAM
- budowanie i utrzymywanie dobrych relacji w zespole, motywowanie i pobudzanie do zaangażowania, chwalenie, dziękowanie, etc.
Szkolenie skierowane jest do:
Szkolenie przeznaczone jest dla dyrektorów, kierowników, liderów zespołów, jednym słowem dla wszystkich menedżerów odpowiedzialnych w swoich firmach za zarządzanie zespołami lub zespołami projektowymi.
Program szkolenia:
Wprowadzenie do programu
Ü Poznajmy się – ćwiczenie,
Ü Oczekiwania Uczestników , cele szkolenia,
Ü Sprawy organizacyjne: program szkolenia, metody pracy, materiały, etc.
Ü Oblicza przywództwa (studium przypadku).
Standardy i nawyki – po co to komu?
Od zarządzania sobą do zarządzania innymi
Nawyki skutecznego działania
Niezależność osobista
Współpraca w zespole
Już nie 7, ale 8 nawyków ludzi wysoce efektywnych. Droga od proaktywności oraz niezależności do współzależności i synergii w pracy zespołowej – Covey
Od zarządzania do przywództwa
Poganiać ludzi czy inspirować? Od dyktatury do demokracji. Który sposób kierowania ludźmi jest najlepszy? – dylematy Lidera
Budowanie i utrzymywanie autorytetu
Rola Kierownika:
Funkcja WSPIERAM
Funkcja WYMAGAM
Motywowanie pracowników
Piramida potrzeb (Masłow)
Motywatory i demotywatory (Herzberg)
Pracownicy typu X i pracownicy typu Y – McGregor.
Jak zmniejszać poziom demotywacji i zwiększać poziom motywacji?
Wzmacnianie pożądanych zachowań pracowników
Udzielanie informacji zwrotnej pozytywnej (dziękowanie, chwalenie)
Zarządzanie sytuacyjne
Styl kierowania dobrany do sytuacji i do osoby
Założenia zarządzania sytuacyjnego. „Cykl życia pracownika w firmie” – Blanchard
Co czyni „sytuację”? – poziomy zmotywowania / zaangażowania, a poziomy fachowości / kompetencji członków naszych zespołów
Liderowanie adekwatne do poziomu „dojrzałości” podwładnego
Praca z zespołem
Cykl życia zespołu, wynikające z niego sytuacje i potrzeby pracowników
Właściwe podejście Menedżera
Sprawne prowadzenie rozmów z pracownikami
Realizowanie zadań
Samoorganizacja oraz zarządzanie priorytetami i czasem zespołu
Najczęściej popełniane błędy w delegowaniu. Jak zrobić to skutecznie?
Skuteczny standard zlecania zadań
Monitorowanie zadań
Udzielanie informacji zwrotnej negatywnej (dyscyplinowanie, korygowanie)
Elementy asertywności w trudnych sytuacjach
Sztuka konstruktywnej krytyki
Zaplanowanie własnej pracy nad kompetencjami po szkoleniu
Jak uczą się dorośli
Zasady nauki przez doświadczenie (Kolb)
Etapy rozwoju kompetencji
Podsumowanie i ewaluacja szkolenia
Zakończenie szkolenia
Informacje o prelegentach:
Trener, Coach, Konsultant, Trainer’s Supervisor,
Action Learning Set Adviser. Posiada certyfikat Practitioner in Art. of NLP,jest stypendystą Montanuniversitat Leoben w Austrii ,członkiem Stowarzyszenia Trenerów i Konsultantów Zarządzania oraz klubu trenera . Od 1998r prowadzi szkolenia na różnych poziomach w strukturach organizacyjnych firm polskich i międzynarodowych oraz zajęcia na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej. Doświadczenie menedżerskie i sprzedażowe zdobywał pracując w firmach różnych branż min paliwowej ,opakowań ,mediach .Jest autorem wielu publikacji w czasopismach branżowym min.„Delegowanie zadań”, „ Jak rozwijać samodzielność pracowników?”- „Poradnik Menedżera”,”Doradca Dyrektora Personalnego” .Specjalizuje się w szkoleniach z efektywności osobistej
I zespołowej, umiejętności menedżerskich ,prezentacji i wystąpień publicznych oraz umiejętności sprzedażowych i obsługi klienta . Absolwenci treningów wysoce cenią jego bezpośredni, ciepły, pełen zaangażowania i humoru styl prowadzenia zajęć oraz unikalną umiejętność obrazowania treści szkoleń przykładami z praktyki codziennego życia.
Koszt i warunki udziałuCeny:
2570 zł - Dopłata do pok. 1-os. 360 zł
Cena zawiera:
zakwaterowanie (pokoje o wysokim standardzie z TV, łazienką) pełne wyżywienie, materiały szkoleniowe, imprezy towarzyszące, zaświadczenie o udziale w szkoleniu, przerwy kawowe.
Dostępne zniżki:
5% - przy zgłoszeniu 1 osoby do 01.01.2009
10% - przy zgłoszeniu 2 osób do 01.01.2009
Dofinansowanie z UE:
Nie.
Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:
* Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej .
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
*Potwierdzenie i rachunek wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
*W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany pensjonatu na równorzędny standardem.