Zawartość tej strony wymaga nowszej wersji programu Adobe Flash Player.

Pobierz odtwarzacz Adobe Flash

Wyszukiwarka ofert konferencyjnych

DiH.pl

Zawartość tej strony wymaga nowszej wersji programu Adobe Flash Player.

Pobierz odtwarzacz Adobe Flash

Konferencje

Konferencje >> malopolskie

NOWOCZESNA ASYSTENTKA W DZIAŁANIU czyli efektywna współpraca z szefem, klientem wewnętrznym i zewnętrznym

Nazwa: NOWOCZESNA ASYSTENTKA W DZIAŁANIU czyli efektywna współpraca z szefem, klientem wewnętrznym i zewnętrznym
Koszt: powyżej 1000 zł
Ilość punktów KBN: 99
Typ konferencji: warsztaty/szkolenia
Organizator: Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
Adres: M.C. Skłodowskiej 48/6 20-029 Lublin woj. lubelskie
Osoba kontaktowa: tel.: 081 533-31-39 fax: 081 532-50-62
Tematyka: Nauki o poznaniu i komunikacji, Psychologia, Socjologia,

Terminy

Termin rozpoczęcia: 2009-05-20
Termin zakończenia: 2009-05-22

Miejsce konferencji

Nazwa obiektu: Hotel Wersal***
Pełny adres: ul. Tetmajera
Miasto: Zakopane
Województwo: małopolskie

Opis:

Informacje podstawowe o szkoleniu:
Celem szkolenia jest rozwój umiejętności psychospołecznych niezbędnych do zwiększenia efektywności zawodowej osób pracujących w sekretariatach, recepcjach.
- podczas zajęć będziemy doskonalić umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych i stresujących
- przeprowadzimy trening inteligencji emocjonalnej
- poprzez pracę nad poczuciem własnej wartości wzrośnie skuteczność działania uczestników

Szkolenie skierowane jest do:
Szkolenie skierowane jest do pracowników sekretariatów, recepcji, asystentów dyrektorów zatrudnionych w przedsiębiorstwach oraz administracji publicznej, osób które zajmują się obsługą klientów zewnętrznych lub wewnętrznych firmy.

Program szkolenia:
1. WARUNKI DOBREJ WSPÓŁPRACY MIĘDZY SZEFEM I ASYSTENTKĄ:
 Kontrakt psychologiczny w organizacji, ustalenie zasad współpracy, wzajemnych wymagań i oczekiwań,
 Granice własnej odpowiedzialności – podejmowanie decyzji.

2. INTELIGENCJA EMOCJONALNA W ŻYCIU ZAWODOWYM:
 Ogólne ramy kompetencji emocjonalnych – kompetencje osobiste i społeczne,
 Uprzedzanie potrzeb szefa, elastyczność i empatia – atuty nowoczesnej sekretarki/asystentki,
 Zasady komunikacji „miękkiej”,
 Inteligencja emocjonalna kobiet i mężczyzn – różne style funkcjonowania w biznesie?

3. ASERTYWNOŚĆ CZYLI ZACHOWANIA STANOWCZE, PARTNERSKIE, ZORIENTOWANE NA ROZWIĄZANIE PROBLEMU:
 Różne sposoby interakcji ze światem – uległość, agresja, zachowania bierno-agresywne, manipulacja – możliwości i ograniczenia każdego stylu zachowań,
 Filary asertywności,
 Indywidualna diagnoza poziomu asertywności w różnych sferach życia;
 Prawa asertywności oraz wpływ z ich korzystania na polepszenie skuteczności i jakości relacji z innymi ludźmi;
 Obrona własnego terytorium psychologicznego (egzekwowanie praw),
 Radzenie sobie z zakłopotaniem,
 Pielęgnowanie asertywności przez otrzymywanie i przekazywanie rzetelnych informacji zwrotnych,
 Wyrażanie uczuć pozytywnych i negatywnych (konstruktywne radzenie sobie z gniewem),
 Życie bez intruzji czyli szacunek dla cudzego terytorium psychologicznego,
 Reagowanie na oceny i różne rodzaje krytyki,
 Wyrażanie próśb i oczekiwań w jasny i bezpośredni sposób,
 Asertywne radzenie sobie w sytuacjach trudnych. Techniki obrony przed manipulacją,
 Asertywna reakcja na poczucie krzywdy lub winy;

4. TWÓRCZE KIEROWANIE SOBĄ CZYLI SZTUKA ZWIĘKSZANIA
OSOBISTEJ SKUTECZNOŚCI:
 Samoocena i jej wpływ na sukces zawodowy,
 Korzenie poczucia własnej wartości,
 Sztuka docierania do własnych zasobów – własne możliwości i ograniczenia
 Potęga myśli. Zniekształcenia poznawcze i sposoby radzenia sobie z nimi,
 Elastyczny optymizm,
 Pozytywne wykorzystywanie błędów,
 Wzbudzanie własnej motywacji do rozwoju osobistego i zawodowego,
 Rozwijanie kreatywności i samodzielności.
 Asertywność w kontakcie z samą sobą – zwiększanie poczucia własnej wartości.

METODYKA ZAJĘĆ
Zajęcia mają charakter interaktywny, wykorzystywane metody to: prezentacje, moderowana dyskusja, ćwiczenia indywidualne, zespołowe i grupowe, odgrywanie ról, testy, wizualizacja, mini-wykłady.

Informacje o prelegentach:
Trener warsztatu umiejętności psychospołecznych (rekomendacja Polskiego Towarzystwa Psychologicznego). Specjalista w zakresie szkoleń z zakresu komunikacji, umiejętności interpersonalnych, obsługi klienta. Pracownik naukowo-dydaktyczny UMCS, doświadczony szkoleniowiec, stały współpracownik CSB, od kilkunastu lat prowadzi szkolenia dla asystentek/sekretarek i otrzymuje wysokie oceny.
Koszt i warunki udziałuCeny:
1690zł - Dopłata do pok. 1-os wynosi 270zł
Cena zawiera:
zakwaterowanie (pokoje o wysokim standardzie z TV, łazienką) pełne wyżywienie, materiały szkoleniowe, imprezy towarzyszące, certyfikat, przerwy kawowe.

Dostępne zniżki:
5% - przy zgłoszeniu 1 osoby do 2009-01-01
10% - przy zgłoszeniu 2 osób do 2009-01-01
15 - przy zgłoszeniu 3 osób do 2009-01-01
Dofinansowanie z UE:
Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:
* Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej .Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
*Potwierdzenie i rachunek wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
*W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: Organizator zastrzega sobie prawo zmiany pensjonatu na równorzędny standardem.

Wyślij pytanie ze strony:

Pakiet Prestige:

Businessman Institute

Zakres działalności:

konferencje, szkolenia, imprezy okolicznościowe, bankiety, przyjęcia, restauracja, tenis, sauna, basen, fitness.

Lokalizacja: Warszawa

Standard obiektu:

Dodając ofertę zyskasz:

  • doskonałą formę reklamy
  • dotarcie do idealnej grupy docelowej
  • wzrost prestiżu i obrotów firmy

Logowanie:

Rejestracja

Reklama:

Rekomendowane i polecane Firmy