Zawartość tej strony wymaga nowszej wersji programu Adobe Flash Player.

Pobierz odtwarzacz Adobe Flash

Wyszukiwarka ofert konferencyjnych

DiH.pl

Zawartość tej strony wymaga nowszej wersji programu Adobe Flash Player.

Pobierz odtwarzacz Adobe Flash

Konferencje

Konferencje >> lubelskie

ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI W CZASACH KRYZYSU

Nazwa: ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI W CZASACH KRYZYSU
Koszt: powyżej 1000 zł
Ilość punktów KBN: 99
Typ konferencji: warsztaty/szkolenia
Organizator: Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
Adres: M.C. Skłodowskiej 48/6 20-029 Lublin woj. lubelskie
Osoba kontaktowa: tel.: 081 533-31-39 fax: 081 532-50-62
Tematyka: Nauki o poznaniu i komunikacji, Socjologia,

Terminy

Termin rozpoczęcia: 2009-06-15
Termin zakończenia: 2009-06-17

Miejsce konferencji

Nazwa obiektu: Bankowy Ośrodek Konferencyjno-Szkoleniowy
Pełny adres: Filtrowa 11
Miasto: Kazimierz Dolny
Województwo: lubelskie

Opis:

Informacje podstawowe o szkoleniu:
Celem szkolenia jest przedstawienie najważniejszych zadań jakie stoją przed pracownikami działów HR w trudnych czasach kryzysu gospodarczego, wskazanie kierunku działań polityki personalnej oraz metod wprowadzenia jej w życie.

Szkolenie skierowane jest do:
Szkolenie skierowane jest do menedżerów i pracowników działów HR, osób wspierających w organizacjach proces zarządzania zasobami ludzkimi oraz wszystkich osób zainteresowanych tematyką zarządzania zasobami ludzkimi.

Program szkolenia:
PROGRAM SZKOLENIA
Kryzys – jego wpływ na mnie, moją pracę, na firmę w której pracuję
 Objawy kryzysu w organizacji
 Sposoby radzenia sobie z kryzysem
 Rola HR-owca w czasie kryzysu.
Zarządzanie zmianą
 Jakie zmiany powoduje czas kryzysu gospodarczego
 Rola działu HR w procesie zmian
 Dynamika i Etapy procesu przechodzenia przez zmianę
Komunikacja – dział HR posłaniec złych wieści
 Płaszczyzna dialogu z pracownikami
 Rozmowa ze zwalnianym pracownikiem
 Komunikowanie z zespołem
 Emocje w trudnych sytuacjach
Diagnoza i rozwój pracowników
 Zwalniać czy zatrudniać?
 Narzędzia diagnozy i ich efektywność
 Pozaszkoleniowe metody rozwoju pracowników w dobie kryzysu
Zarządzanie talentami
 Planowanie ścieżek kariery
 Wykorzystanie wiedzy i talentów drzemiących w pracownikach
 Pozytywne i negatywne aspekty wdrażania systemu zarządzania talentami
Motywowanie pracowników
 Czynniki i instrumenty kształtujące motywację pracowników
 Pracownicze oceny okresowe jako narzędzie motywacji

Informacje o prelegentach:
Coach, konsultant gospodarczy ,absolwentka SGH oraz podyplomowego studium Trenerów Grupowych przy WSPS . Trener z dużym doświadczeniem praktycznym zdobytym podczas pracy min w TP gdzie zajmowała się wdrożeniem systemu zarządzania przez cele i projektem budowy sieci trenerów wewnętrznych .Jako doradca personalny prowadziła projekty typu direct search, rekrutacji i doboru na stanowiska wyższego szczebla zarządzania ,wdrożenia nowych pracowników do pracy ,audyty umiejętności prowadzenia wywiadów kompetencyjnych itp. Od kilku lat zajmuje się szkoleniem menedżerów i pracowników przedsiębiorstw różnej wielkości z zakresu zarządzania kadrami i umiejętności psychospołecznych .
Koszt i warunki udziałuCeny:
1700 zł - w pok. 2 os.
Cena zawiera:
W cenę wliczono materiały, zakwaterowanie w pok. 2 osobowym, pełne wyżywienie , imprezę towarzyszącą, certyfikat ukończenia szkolenia. Możliwość rezerwacji pokoju 1 osobowego za dopłatą 200 zł. (ograniczona ilość)

Dofinansowanie z UE:
Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:
* Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej .
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
*Potwierdzenie i rachunek wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
*W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem.
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany pensjonatu na równorzędny standardem.

Wyślij pytanie ze strony:

Pakiet Prestige:

Businessman Institute

Zakres działalności:

konferencje, szkolenia, imprezy okolicznościowe, bankiety, przyjęcia, restauracja, tenis, sauna, basen, fitness.

Lokalizacja: Warszawa

Standard obiektu:

Dodając ofertę zyskasz:

  • doskonałą formę reklamy
  • dotarcie do idealnej grupy docelowej
  • wzrost prestiżu i obrotów firmy

Logowanie:

Rejestracja

Reklama:

Rekomendowane i polecane Firmy