Profil działalności:
- finanse,
- marketing,
- podatki,
- prawo,
- rozwój osobisty,
- sprzedaż,
- szkolenia branżowe,
- unia europejska,
- zarządzanie,
- zarządzanie jakością,
- zasoby ludzkie,
Opis:
DUMEL posiada długoletnie doświadczenie w sektorze szkoleń i doradztwa, dzięki czemu zapewnia swoim klientom i partnerom satysfakcjonujące rozwiązania, odpowiadające ich aktualnym potrzebom. Firma oferuje najwyższe standardy współpracy, ścisłe nastawienie na realizację celów klienta oraz skuteczność, rzetelność i zaangażowanie.
DUMEL szkoli i doradza w zakresie szeroko pojętego:
Zarządzania
Psychologii Biznesu
Marketingu
Prawa Pracy
Finansów
DUMEL szkoli w perspektywie długo - i krótkoterminowej. Każdy projekt "szyje na miarę"
po dokładnym zbadaniu indywidualnych potrzeb klienta i wspólnym określeniu celów i wymagań szkolenia.
Na zamówienie tworzy również specjalne programy edukacyjne, np.:
Uzyskiwanie przewag pozamerytorycznych
Tydzień z wiedzą i z kimś bliskim
Poznanie siebie i innych źródłem sukcesu organizacji
DUMEL realizuje zarówno szkolenia wewnętrzne typu: in house, on the job, indoor, jak i zewnętrzne typu outdoor Na życzenie,
poza procesem dydaktycznym, firma zajmuje się także organizacją miejsca szkolenia i programu rekreacyjnego.
DUMEL opracowuje:
strategie rozwoju i konkurencji przedsiębiorstw
analizy struktur i stanowisk organizacyjnych
profile kompetencyjne stanowisk organizacyjnych
systemy okresowego oceniania pracowników
programy adaptacji społecznej i zawodowej
analizy psychologicznej i zawodowej przydatności pracowników i menedżerów
analizy potrzeb szkoleniowych
DUMEL przeprowadza:
konkursy na stanowiska menedżerskie i wyższe specjalistyczne
audyty (organizacyjne, personalne, menedżerskie)
DUMEL diagnozuje i usprawnia:
systemy zarządzania przedsiębiorstwami
struktury organizacyjne i procedury działania
procesy zarządzania zasobami ludzkimi
procesy informacyjno - decyzyjne
problemy organizacyjne i zarządcze
style kierowania ludźmi
organizację pracy i zarządzanie czasem kadry menedżerskiej i pracowniczej
działania marketingowe i promocyjne