Profil działalności:
- finanse,
- informatyka,
- inne,
- marketing,
- ochrona środowiska,
- podatki,
- prawo,
- rozwój osobisty,
- sprzedaż,
- zarządzanie,
- zasoby ludzkie,
Opis:
Agencja SEDNO powstała w lipcu 2004 r. Zaufanie i kapitał zdobyliśmy przy szkoleniach branżowych i wdrożeniu oprogramowania GIS podczas realizacji jednego z większych systemów informacji przestrzennej w charakterze podwykonawcy. Jednocześnie zdobywaliśmy doświadczenie w pracy na rzecz sieci handlowych w Polsce. Od 2005 roku oprócz oferty szkoleń zamkniętych uruchomiliśmy kilka projektów otwartych, a nasze szeregi poszerzały się o nowe twarze identyfikujące się z tym co robimy. Od czerwca 2008 r. Agencja SEDNO stała się spółką z o.o.
Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Firm Szkoleniowych. Stosujemy Standard Usług Szkoleniowych zalecany przez PIFS (podpisana deklaracja).
Jesteśmy polską firmą szkoleniowo-doradczą z polskim kapitałem założoną i prowadzoną przez czynnych zawodowo specjalistów między innymi w zakresie umiejętności handlowych, menedżerskich, hr, public relations, media relations i szeroko rozumianego marketingu.
Nasze cechy charakterystyczne:
• wyjątkowo praktyczny charakter zajęć (ok. 70% zajęć praktycznych, 30% wykładu)
• bardzo wysoka ocena merytoryczna szkoleń
• tylko praktycy specjalizujący się w dziedzinach z których szkolą i o których piszą na łamach prasy specjalistycznej
• każdorazowe badanie i dopasowanie szkoleń do potrzeb klientów, w tym badania realizowane on-line
• kolorowe materiały dydaktyczne z licencjonowanymi ilustracjami
• materiały poszkoleniowe na DVD lub w formie multimediów
• wysokiej klasy sprzęt techniczny, służący podczas nagrań wybranych szkoleń
Szkolenia projektowane są z uwzględnieniem światowych trendów i bogatej literatury przedmiotu, przy czym skupiamy się wyłącznie na tych aspektach, które przystają do polskich warunków i naszych rodzimych doświadczeń.